nya skor!

nu har jag äntligen varit iväg o handlat mig ett par löpskor!
ett par riktiga rolls royce sa dom i affären..
men dom var på rea o var då billigare än den andra skon jag valde emellan.. : )

men jag är sjukt nöjd ändå.
nu ska jag börja löpträna mera...
så nu är det bara o hoppas att benhinnorna fixar detta!


denna fast i tjejjiga färgen lila (förra årets färg) blev det!

ska dessutom lösa månadskort på gymmet, till snön är borta.. : )



nu blir det sova imorn ska det jobbas igen.. kort dag. : )
kanske att jag åker o dansar imorn?
bhonus i skövde...
någon som ska åka?
jag vet inte, är lite o valet o kvalet......



det återstår att se....


see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0