idag gjorde vi nått fint!

idag gjorde Vi på jobbet något fint, vilket jag hoppas att många andra också gjorde i sverige!
kl.12 idag höll vi en tyst minut för Norge! 
Alla i butiken stannade upp, så var det på alla Jysk´s butiker!



i övrigt så har dagen varit lång men bra!
efter jobbet for jag till burnbridge o hjälpte ("kikade på") tess o städa husvagn..

fått mycket gjort idag!
men ska jag vara ärlig längtar jag tillbaka lite till Malung o Öland o allt annat skoj jag varit med om på mina semesterveckor!
på tok för kort semester för min del, men den som väntar på nått gott.......! : )


på väg till malung! : )


Nästan uppackade i Malung!


Nästan redo för dans!


Vätskepåfyllning i pausen av brännbollen! : )


förfest med gott fölk!


Redo för sista kvällens dans! : )

nää nu får jag gå o drömma om veckans alla bravader!

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0