onsdagsdans o härliga vänner!

jobbade full dag igår... bra dag!

efter jobbet for jag till skövde o dansade på torget!
det var spännande golvet var sådär.. dansa i sluttning på ojämnt golv är inget bra.. inget o rekomendera att dansa på sluttning med lutgolv! 

men väldigt hääärlig stämning var det.. Sannex var verkligen toppen på alla sätt!
o dessutom alla massa härliga vänner på plats.
jag dansade knappt något men danserna jag tog mig var underbara! : )
O så måste jag tacka härliga Linda för skivan jag fick..
Mmmm Hon bara myser hele tin i bilen nu till underbara Sannex! : )

hade helst denna kvällen velat sitta i öltältet med en kall öl i handen......

idag har det varit jobb! kort dag! men den kändes låång antagligen bara för man väntade på hemgång.. : )

efter jobbet för jag iväg på ett så kallat 25-års (nygräddad 30åring) överraskningskalas...
det blev att vi grillade korv åt tårta o hade det mysigt! o såklart blev det massa bus! : )

nu ikväll har jag bara varit hemma o myst i soffan.. välbehövligt kan jag tala om! : )

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0