Semester igen.. o Malung here i come.....

jaa det blir ett blandat inlägg idag...

har nu min andra o sista semestervecka! jobbigt...!

men jag tror det kommer bli en riktig kanonvecka! 
jag ska åka till Malung!! Dansbandsveckan! tjohoo

så husvagn o allt de där är packat o klart bara att åka iväg imorn!
ska bli skoj är borta en vecka o väldigt spännande o se om Malung är så bra som alla säger!!
blir att utvärdera efteråt!

men nu är det tråkigaste o svåraste av allt kvar! packa kläder! : )
det ska vara en lagom dos av allt..
svårt när man är tjej..!! : )

så det är väl bara att börja packa nu......

o så skulle jag inte tro att jag uppdaterar så mycket nu när vi är där uppe..
får bli när jag kommer hem!
men lovar kameran är redan packad o klar!! ; )

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0