wihiiooo

har haft en helt underbar dag.

ställde klockan tänkte komma upp i tid o få gjort mycket....
men när klockan ringde stängde jag fint av den o sov vidare i sisådär 2 timmar!

Välbehövligt!! hihih

trodde det skulle vara fint väder idag(då menar jag soligt) men icke ingen någon sol här inte iallafall..
men då passade de ju utmärkt o tvätta o göra andra tråkiga "innesaker"....

sen tog jag min brum brum o for till mamsen o papsen.. ingen hemma... 
eller jo förresten min bror tvättade sin lastbil så då var jag ett bihang där lite o tjötade hål på han ett tag... :D
sen tog jag ut o luftade min cykel lite... sååå skönt.. trots att jag Bara cyklade 1km hem till min andra bror.
mina syskonbarn var där så då fick min barnsliga sida visa sig lite.. hihihi lite bus o mys där blev det.. : )

sen blev det en sväng till Bästa tess..

för att sen avsluta kvällen ihop men bästa kusin! : )
massa tjöt o blev även att man åt lite gooodis.. : )

(detta skrevs i tisdags men gick ej publicera så ni får de idag!)

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0