åhh härliga onsdag!

Lillördag o allt...
ledig dessutom även denna dagen!

blev en långpromenad i skogen. hade goa bessie med mig... : )
såå skönt väder!

men blev lite impulsiv o bestämde mig hipp som happ på momangen för att åka o dansa på fröjden, fast jag dagen innan sagt att jag skulle skippa denna danskvällen!
Tur att jag åkte tänker jag nu..
vilken bra kväll det blev för min del!! 
nästan bara massa nya...!!

å så måste jag ju säga blev inte mindre glad när jag såg att johan vickade med Nova denna kvällen!!
aaa jag kan inte säga annat än toppenkväll! woaaw!


idag har det varit jobbdag..
stressigt som tusan.. men kul..!!
alltid kul o jobba när det är mycket att göra!

vad som var mindre kul var att jag var på plats en timme för tidigt!!
inte alls vad jag hade tänkt...
hade varit skönt med sovmorgon efter gårdagens danser!! hihihi

men nu laddar hon för helgens bravader..
det ska feeeestas!! : )

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0