hej hallå där..

visst lever jag!!
det har bara varit fullt upp hels helgen med start i torsdags!!
jag har gjort nått utöver det vanliga.. i torsdags kväll ringde det på jobbet o ville att vi skulle komma o jobba i norrköping, det var nyöppning i en butik där... sååå fräscht!
sagt o gjort bytte jag pass så jag åkte upp tidigt i fredags morse! plockade upp två kollegor i lidköping o styrde kosan 30 milen uppåt till norrköping!!
jag säger bara woooow jag ville inte åka hem! ville egentligen inte stanna söndagen också.
men uppbokad som man var för söndagen vara det bara att rulla hemåt efter ett par härliga dagar i norrköping med bra hotell o god mat o dricka!! o dessutom träffat massa andra jyskare från andra delar av sverige.. bla. göteborg, motala, söderköping m.m....
idag var jag upp tidigt på hästtävling... det gick fint har varit banchef!
allt rullade på fint så vi var klara redan runt halv 2-tiden med att kört in hinder o hela kittet!!
har haft toppentjejjer på banan o runt omkring!! : )
dagen avslutas med bra sällskap o massage hos bästa L.. välbehövligt efter denna helgen kan jag tala om!! : )
så denna helgen blev inte så ledig som jag tänkt mig, men ångrar verkligen inte att jag åkte till norrköping o jobbade, wooow säger jag bara!!
nu är det strax fika!! mums!
see yaa ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0