mitt första tjejvättern...

jag har nu igår(Lördag) genomfört mitt första o inte sista tjejvättern-runda!
för er som inte vet vad det är, så är det ett cykellopp endast för tjejer o det är 10 mil långt!



så galen har jag varit o genomfört detta med 2 helt underbara o lika galna tjejer som jag! : )



jag hade inte dom bästa förutsättningarna för loppet. men på rent vres fixade jag detta!

starten gick 10:26 o jag kom i mål 16.36. allså 6 timmar 10 minuter!

jag hade cyklat fortare om jag haft en bättre cykel med mer växlar.
det är trots allt en bedrift o genomfört detta på en 3-växlad kärringacykel...
på detta så var och jag är fortfarande väääldigt förkyld.
dom tyckte egentligen inte att jag skulle köra loppet!



men som sagt jag hade inget alternativ.
det skulle bara genomföras, skit sak samma vad jag fick för tid, medaljen skulle med hem!! : )

jag är stolt över oss tjejer, mig själv som genomfört detta!!




jo jag kan tillägga för endel kanske undrar över träningsvärk.
igår när vi skulle cykla tillbaka till campingen det var ingen skön känsla alls i baken.. men det gav sig efter en dusch och timmes vila.. vad som är värst som även känns idag är mina knän det är de enda jag känner av idag efter cyklingen!

som sagt jag är grymt stolt över mig o min kärringacykel, som genomfört detta!
nu tränar vi vidare inför nästa år!
2012 here we come?!?! : )


i övrigt har jag fått mina nya dansskor!
är lite smått sugen på att testa dessa nu!! 
wieee : )

jag har köpt mig 2 par ifrån dansskor.se


Denna heter Jazzy, är med mockasula. har haft denna innan o fullkomligt älskar denna! : )


Denna heter Nero 1566, den är med plastsula en helt ny sko jag ska testa.
så det ska bli spännande.

nu får jag se till o bli frisk så ska jag ut o prova mina nya dansskor sen
rätt sugen på o bara få prova dom! 

för det finns antagligen ingen som gör hembesök så jag kan få provdansa dom hemma....
får är jag frisk till onsdag blir det säket ett fröjdenbesök efter jobbet! : )
det återstår att se...


see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0