mums! me like a lot!

gårdagen går inte beskriva i ord! vilken toppenkväll!
svettig kan man säga.. men woooow vilket härligt folk som var på plats!!
nu dansade jag inte överdrivet jättemycket men bara de jag kände för så bara bra o goa danser för mig!!
jag fick mig även en snabb fotokurs, o dessutom fota lite! de var verkligen skitkul..

Zlips är såå jäklans bra!! me like o melissa hon var såå bäst!



men idag eller rättare sagt inatt vaknade jag o var helt igengrosad i både näsa o hals... skitjobbigt!
de kunde ju inte komma mer olägligt o så fort på....?
jag ska ju cykla tjejvättern till helgen........... typiskt!

så nu är det till att kurera sig ordentligt för loppet ska genomföras, så är de bara!! :D



see yaa ; )


Kommentarer
Postat av: Jocke

:) håller med det va en mycket trevlig kväll :) o vem behöver dansa för att ha mysit :):)

hihihi snabb foto kurs av en amatör ;) kul va det ju iaf ;)



su u soon

kramar j

2011-06-12 @ 11:44:15
URL: http://www.fun2dance.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0