regnig lååång dag!

denna helgen har bara sprungit iväg.
i fredags vart de jobb från tidig morgon till sena eftermiddagen närmare bestämt till 17.00.

efter det for jag iväg på överraskningsfödelsedagskalas för min bror som fyllde år.
blev tacos o hemmagjord jordgubbstårta.
blev inte där jättelänge eftersom jag skulle iväg o dansa.



så det bar iväg till mot mariestad plockade upp bästa tess på vägen för att sedan möta upp Linda, Jessica o johan också. hade en riktig trevlig tur upp till degerfors. : )
men mycket till dans blev det inte för min del.... var helt enkelt inte sugen...
så blev mest att jag kikade på o tjötade med folk... himlans trevligt det också!!



men casanovas som spelade var himlans bra denna kvällen.. eller vad ska man säga, dom är alltid bra!! :)

igår hände faktiskt inte mycket. träffade en kompis på dagen, bara myste o tjöta skit...
på kvällen var det dags för jobbfest!!
alltid lika trevligt o träffa flickorna utanför jobbet!!



denna dagen har jag nästan regnat bort på bölaholm.
jag har varit banchef på en lokal ponnyhoppning
tur man tål o få skit under naglarna!!
för det har varit sååå klafsigt!!
nästan så man kunde haft lerbrottning där....

denna helgen har de inte blivit många timmars sömn ca 7 timmar på 2 dagar..
bra jobbat annica! INTE!

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0