Åke. min favvochaffis?

aa Åke är ju bara för bäst!
ni tänker vem är åke..? det ska jag berätta!

han är lastbilschaufför och levererar sängar till vårt jobb!
ikväll kom han med 25sängar+ plus lite medar, sängben o lite annan bröte!
han är alltid glad, positiv, pratsam o väääldigt lättsam!!

för några år sen ville jag aldrig ta emot sängar, av en enda anledning han pratar skånska!
i mina öron  lät de som arabiska!! hihih
 o de förstod ju inte en inte en bonntös från skaraborgslätta som jag! :D

Åke är bra han, idag tog han till o med några stolar som skulle till lidköpingsbutiken, dit skulle han imorn!
hur snällt är inte de då?!?!?!



har ju jobbat hele dan så det har inte hänt mycket...

Eeeik vart här o fikade ikväll, tjötade en massa drack massa kaffe o åt kakor!
sen blev det en dans eller två men vi slutade för man blev såååå sugen på att dansa!

men jag får hålla mig till Lördag, eller?

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0