de blir en hård helg...

mm jag har ju helg från o med igår..

idag har jag bara glidit runt, träffat tess o sen rensade jag tankarna med att åka kullen runt o kika!!

såå gött o bara åka runt inte ha nått mål kunna stanna där jag vill!
 Ha hög musik på o trasha låtar eller försöka sig på skönsjung i lugn o ro, inget tjöt inget bök!
ingen som dömmer en utan att bara kunna vara jag!

satt vid utsikten bra länge o bara myste i solen asgött!



men nu är det slut med ledighet!
i helgen ska jag vara djurvakt!



hästarna, hundarna o katterna ska ses efter från fredag morgon till söndag kväll!!

nää nu ska jag ta ett glas vin o kika på tvn o bara götta..
eller inte ska ta hand om disken först kanske.. : )

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0