fredagsmys...

jaa det har det varit ikväll i all min ensamhet!

jag har lagat mat. typisk fredagsmat. tacos! mums!
både innan, till maten o efter maten har jag druckit några öl, miller! mums!
har efter maten även slunkit ner en massa chips! mums!

så ser min fredagkväll ut!

men ni vet att jag har haft en sån riktig mysardag idag!
vet ni vad jag har gjort!

grejjade lite hemma i lugn o ro.
lyssnade på musik dansade praktiskt taget runt hemma.
tog en lång dusch, åt god frukost.
plockade lite myste lite framför tvn om vartannat.
sen träffade jag bästa tess.
vi åkte på picknick till utsiktsplatsen på kullen!
det var kallt!
vi åkte till hällekis o tjötade skit med en kompis som jobbar där.

sen blev jag avsläppt hemma. vilade lite
sen har jag varit i stan o klippt mig! såå gött! : )



det var min dag! : )

imorn taggar vi för jobb o jobbfest med utgång i lisch......
wooooooohooo, kommer bli sååå great!!

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0