fucked up fredagkväll!

mm sicken skitfredagkväll de blev för min del!

fick för mig att jag skulle fixa min dvd så man kan kolla på film, fixade dock in de..(!) morr!
nu är jävlades tv:n hemma med mig också, så igår kunde jag inte ens se på tv!

jag gav upp åkte till huset o bor här hela helgen. tv o dator finns ju som funkar iallafall! 
djuren gillar det, inte jag o bli väckt mitt i natten för att dom vill se att jag finns där o lever..!

nu har jag varit upp lääänge!
redan släppt ut hästarna, mockat, fodrat, vattnat hästarna ute, har också rastat hundarna.

nöjd JA!

nu blir det frukost!

sen ska jag ut i garaget o tvätta bilen! Mmmm : )

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0