härliga fina vårdag! : )

idag har jag bara gjort massa härliga saker, allt för mig själv!

tvättat o diskat! boooring men ett måste för alla, inklusive mig...
sen har jag varit ute hela dagen!

solat mig lite idag..
hihih jag, hundarna o katterna myste i solväggen jag somnade till o med ett tag! : )



bilen har fått sig en omgång också!
så nu är den ren o fin.. iallafall tills imorn! : )

ikväll blev det en löptur på 5km.. sååå nöjd! : )
jag sprang ikväll.. för första gången o det gick fint.. jag lever! : )



jag mötte ganska många.. men ingen som sprang bakom mig tur de för då hade jag varit stressad.. nu vet jag åt vilket håll jag ska springa så jag inte blir jagad, för det vill jag inte då blir jag stressad!.. hihihi : )

kan de bli så att hon är så pepp att hon tar en löprunda imorn en fredagkväll....?
det återstår att se..

nu ska hon hänga en tvätt o sen sova..
för imorn är det 11timmars jobbdag som gäller!

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0