helgen som var.. wooow!

fredagen vart lugn!
jobbade, var hästvakt o umgicks med mina båda bröder, blev mat o tvtittande..!

Lördag var fullspäckad!

upp tidigt pigg o glad!

for iväg till mor o far.
vi skulle ta ner stängslet runt ridbanan o så blev de, satte dock inget nytt då.




lite snöre har det varit! : )

sen blev det en tur med antiloop i det sköna underbara vädret!
o vad skoj det var.. blev även lite fotad av mami! : )





efter en härligt pass på banan...
... så fick bror min hjälp o byta till sommarpuckar på sin bil...
snäll syster man är va!



sen var min dag på gården slut!

for vidare till burnbridge, till bästa tess!
vi gjorde prov makeups o provade outfitsen inför nästa helg!
bilder finns! men kommer icke att visas förrän efter nästa helg!
så keep out! ; )

sen gjorde vi oss redo för en kväll i lidköping!
vart på förfest tur vi hade varann för någon var väääldigt dryg!
tur man var på gott humör!
åkte till lidköping o vilken kväll det blev!
dansade massor, hade verkligen kul!

söndagen var annica inte jättepigg men tog mig upp o iväg till husaby!
jag, L o barna for sedan iväg på tipspromenad.. hahah gick inget bra för mig!
men trevligt var de, mer sånt!
blev kvar i husaby ett tag o tjötade skit alltid lika trevligt



skulle sedan åka till stallet o rida.. men det blåste kallt o jävligt så jag sket i det faktiskt.
somnade i fåtöljen istället, frös som attan så jag hade dubbla täcken o frös iallafall!
fick mat där, såå gott kyckling o ris! mums!

på kvällen var det ju dans i parken, bästa sannex stod på scen! 
vi fikade ett gäng på rasta först! supertrevligt! : )
o sen blev det såå mycket mys att det är inte bra.. man vill ju bara mysa mera!



det var min helg, väldigt kort sammanfattat! 

nu blir det stallet!

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0