hjärtinfarkt!

aa ibland är det inte bra alls o vara lättskrämd!

ikväll när jag kom hem klockan var väl ca 19-tiden...
jag går från bilen inåt.. ca 100-200 meter o gå..
tankspridd som man är går man i helt andra tankar!
när jag ska öppna dörren hör jag något på gatan..
kollar däråt samtidigt öppnar jag dörren släpper ej.
det var ju släckt i trappuppgången.......

men där inne står min granne o vilar. jag såg inte han förrän jag kliver in!
skiträdd blev jag skriker till o kastar mig ut för så rädd blev jag!

han blev skrämd av att jag blev så skrämd.
o han bad om ursäkt säkert 100 gånger!

nu flinar jag åt de, men just då blev jag skiträdd att hjärtat inte stannade är ett under!!

som sagt att vara lättskrämd är inte alltid kul! :D



see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0