Jag, Då & Nu

för många år sen..
då var jag tjejjen som levde i stallet med hästarna..
det var inget annat som hägrade!
kvällar o helger var avsatta för träningar o tävlingar!
jag var sjukt blyg yttrade mig sällan om det inte var vääldigt viktigt!
sket i allt vad smink var, tror inte ens jag ägde en mascara innan jag började gymnasiet?!
jag var "svansen" då!

Nu idag:
jag har jobb, som butiksförsäljare, har en egen lägenhet, har en egen bil!
jag Dansar, är nått sjukt social, sitter sällan hemma ensam! pratar på hörs o syns mest hela tiden.
det är mindre hästar i huvudet, men dom finns i mitt liv!
hatar fortfarande allt vad smink är! : ) endast mascara till jobbet, ibland till o med osminkad!
jag är där ganska enkel som person, jeans o t-shirt!
jag kan bära en klänning(o känna mig fin) som skulle varit helt otänkbart för bara nått år sen!
Jag är sjukt nöjd med mig själv, jag är inte längre svansen!



men på min väg har jag haft många med o motgångar..
 
jag har växt som person av alla mina misstag!
misstag jag inte var medveten om då.. men som jag är nu!

jag har gjort mycket.. tror ingen vet allt!
men det finns några underbara som vet mycket mer än ni andra..
denna tjej är väldigt öppen person, men hon är ingen att ta för given!

Jag är som pärlan i musslan... öppnar sig bara för rätt person!
Kommer aldrig krusa för någon!



Livet tar ju inte slut än på läääänge!
vi får se vad som händer... fortsättning följer..

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0