jag kunde inte skälla på han.....

ville bara säga till den lille killen i 5års åldern! så får man inte göra!

han rev upp ett paket bollar idag på jobbet.
sen satte han sig o lekte med bollarna lite för att sen lägga dom i hyllan igen.....
då ser han att jag har kollat på han hela tiden.
han springer iväg...

o jag fortsätter jobba.

han kommer tillbaka efter ett tag.. jag iakttar pojken igen. (för att se så han inte snattar)
men då vill han lägga tillbaka bollarna i påsen. han grejjar men det går inte..
ser att han blev frustrerad, så jag gick fram o frågade om han ville ha min hjälp
det ville han, så jag höll påsen så la han i bollarna....

han sprang sen iväg till sin pappa...

jag bara kände att nää annica, du får inte skälla med den lille fine killen...
han såg så nöjd ut när han rullade runt på dom tennisbollarna, det var nog vad han behövde...

nu blir det soffläge resten av kvällen! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0