onsdag o torsdag!

känner mig så slö!

igår var jag hos en vän låg på soffan o tjötade skit, ute o åkte bil o så fick jag mat.
fläskfilé, klyftpotatis o beasås! mumma!
sånt tackar man inte nej till! : )

idag har jag varit på posten, hämtat ut paket med min o tessisens utklädnad till fulfesten/kultfesten! : )
sen åkte jag till henne.
tog även med semlor åt oss! mums!

provade våra kläder, som blev kanon! vi kommer vara snyggaste på festen! ; )

nu sitter jag hemma hos mammsen o pappsen, syskonbarna är här idag.
men dom sover nu så jag passar på o skriva lite här..
jag ska få pannkakor här också.
det är såå mumsigt! : )

nu vaknade lilltjejjen!
ska ta o mysa lite med henne!

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0