söndag en konstig dag!

mm natten till söndag!
as kass!

helt igentäppt i både näsa o hals!
hundarna hade nog ingen bra natt heller för dom skulle ut 4 gånger!

två galna hundar som inte slutar skälla... min första tanke varje gång inbrottstjuvar!
dom var inte mycket värda efteråt!!
:D

men sen så hände nått sensationellt!
hade heldag med mina syskon deras familjer!
(det är inte ofta vi träffas alla samtidigt alltid någon borta!)
vi var på maskinvisning i lidköping, KL-maskin!
det var kul! har suttit i varenda traktor både 2 o 3 gånger med syskonbarna..
fast jag gick mest runt också för o fota traktorerna o barna...

sen blev det mat hemma hos äldsta bror.. vi kikade även på dagens bilder!

en väldigt skön dag, i solen o gott sällskap!

var hemma omkring kvart i 5 på eftermiddagen!
vilade en kvart för att sen göra mig i ordning för kvällens dans i göteneparken!
wahlströms spelade o det var en riktigt bra kväll!
men efter paus var min ork som bortblåst o jag kände mig opepp så jag åkte hem tidigare än tänkt!
det är sällan det händer!!

idag har varit en bra dag! fått massa gjort på jobbet, sjukt nöjd med min insats!

hatar förkylningar!

btw!
har beställt utklädnad till fulfesten/kultfesten i april!
nu håller vi tummarna för att det funkar o att jag kan lära mig o locka mitt jäkla hår! :D

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0