12 timmar

igår hade jag en arbetsdag på 12 timmar..
förutsättningarna var hårda.. jag sov inte mycket natten till måndag!

men det rullade på var ute stora delar av dagen!!
 byggde tält för kommande storrean som startar på torsdag o håller på till söndag!

ni är välkomna till Jysk i skara, endast där det är en sådan storrea!!
ligger på baksidan av julahuset!

ses där då?! ;)


bilden är en länk till hemsidan där det står mer om detta! ; )

sen blev det pyssel på jobbet o sen hemgång... såå skönt det var o åka hem.. orkade knappt ur bilen efteråt!
hihi ska tillägga att jag somnade på soffan vid 20,30 o sov gott där till strax efter 00.....
sen förflyttade jag mig bara till sängen o sov till 8 idag!

gött o välbehövligt!

nu ska jag strax iväg o bygga upp ett sista tält inför kommande rean på jobbet!
sen blir det en förhoppningsvis skön promenad!!
ska också en sväng till antiloop o pyssla o mysa lite med han..



see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0