åhh stackars min häst...

jag lider såå med han.. o min tanke varför har jag inte vidtagit åtgärder tidigare..
han har varit halt till o från i flera månader..
tjejen vi haft som skott han har verkat av hans hovar alldeles för mycket så han har knappt nån tå att gå på...
stackars antiloop..
den nya hovslagaren som kom idag(tack o lov) 
han jämnförde det med en människa som går med en sko som är 3storlekar för små... aaaaaj!

min stackars fina häst, men nu ska han bli bra förhoppningsvis....



igår förövrigt hade jag en bra dag! massa tvätt! boooring...
vad jag mest såg fram emot var kvällen o dess dans på fröjden i jönköping!
sannex o blender
stod på scen...!

denna kväll infann sig inte känslan för min del... nää bena lydde inte mycket...
men jag dansade en hel del o fick mysa rätt mycket ändå! i´m happy! : )

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0