Dålig uppdatering! I know!

förlåt mig för den kassa uppdateringen!

men jag har gjort allt annat än suttit vid datorn, vilket känns otroligt bra! : )

fredagen var en hård dag på jobbet.. började halv9 o skulle egentligen sluta 16.. men gick hem vid18-tiden...
det var fullkomligt kaos på jobbet mycket folk o varudag med 30 pallar varor o så hade vi ju storrean på det också! annica var trött på kvällen...
men inte stannade hon hemma o vilade! hon for iväg o myste med fina vänner.. grillning o filmer o bara allmänt mys, det är bra de!!



Lördag var det upp tidigt för o åka o jobba.. full fart denna dag också.. det är kul..!!
efter jobb så for jag iväg o tvättade bilen!!
såå nöjd att få det gjort!
men sen var de ju lika ogjort när man åkte ut i damm o pollen ja all skit som cirkulerar i luften nu!! :D

kvällen var det ju dans! o som jag hade längtat, var nästan som ett barn på julafton(nästan)..
o de blev en riktig toppenkväll, till zlips i blomsterhult!!



sen var det hem.. sent blev det... var väl hemma från dansen vid halv4 tror jag.. men då kunde jag inte sova!
somnade väl omkring 6-tiden eller nått sånt...

men sova var inget jag kunde göra länge var bara upp o fixa lite saker innan man skulle iväg på barnkalas!
min lille Lukas har fyllt 3år!! tiden går alldeles för fort!!



blev lite bus o gos o massa mat o tårta innan man åkte iväg o dansade i alingsås, permiär o det var wahlströms som spelade!! woooaw vilken kväll de blev igen!



så i helgen har det varit massa dans för mig.. o det är toppen.. bästa sällskap båda kvällarna!

måndagen var jag på jobb hela dagen o var allmänt trött bara! :D



see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0