hihihihi sicken helga!

aa vilken bra helg detta blivit!
har jobbat hela helgen.. det har gått o fint o bra!

i fredags var jag hemma o lite depp.. men så är de..
som min goda vän alltid säger "bryt ihop o kom igen!"
så det blev en soffkväll ensam hemma en fredagkväll för ovanlighetens skulle, första på flera månader!

Lördag jobb sen på kvällen var jag hos tess o lasta av massa godis..
sen bar det iväg o bygdegårdsfest, jag var såååå danssugen!
men lite fick jag dansa iallafall som tur var! 
blev chaufför åt en himlans massa folk.....

men det är kul att folk vet vem jag är fast jag knappt vilka dom är... ryktet går..
alltransportans tös hon kan hon...
igår fick jag en komplimang tror jag..?
"när vissa lärde sig köra moped lärde annica sig backa med scania lastbil med släp!", han som sa de var 30+....
men jag kan ju säga att jag nästan är uppvuxen i lastbil iallafall!
kan dock tillägga att jag igår premiärkörde med vanligt litet släp med bilen! : )

blev inte så sent(var hemma 02.00 typ) men tillräckligt när man inte kört på flera månader, hade inte ens tänkt köra på massa folk men snäll som är kan man ju inte lämna de stackars pojkarna som inte kan stå upp utan kör dom hem till dörren..! så idag har annica varit liiiite trött.....

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0