jäkla skit!!! fanskapsfaaan!

aaa sitter hemma sjukskriven veckan ut, inte alls vad jag tänkt!

såg verkligen fram emot gårdagens dans, det var ju dessutom bästaste Sannex på scen...
första halvan var kanon..!
men efter paus hände det som jag inte ville skulle hända..

fick en armbåge i nacken som gjorde att jag skallade ihop med den jag dansade med...!
idag har jag whiplash... 
det är INTE kul kan jag säga!

men i övrigt har helgen varit kanon!
jobb, tjejmiddagdans i fredags, var väl sådär men med bra sällskap går det fint!
lördags jobbade jag sen for jag iväg på inflyttningsfest i lisch med bästa sällskap igen!
var där en stund sen vart man iväg på premiären på olstorp.. Arvingarna! i like! :D

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0