massa att göra! massa skoj!

jaa det har varit full fart ända sen i onsdags..
så mycket dator har det inte blivit!

ska försöka dra helgen kort men sakligt!! (om de nu låter bra!)

torsdag jobbade jag heldag halv10-19.15 var även djurvakt så hästar skulle ut på morgon innan de..
hade en sjuk sug efter att äta riskakor så efter jobbet blev det riskakor o te.. begäret tog över! (illa!)
sen på kvälla tog jag in hästarna sent..

fredag var en supertidig morgon för då skulle jag ha möte på jobbet o började redan 08.00
o hästarna o hundarna skulle rastas innan jobbet, men det var en skön morgon.... : )



slutade tidigt så jag inget märkvärdigt slappade mest hele dan.. till kvällen : )
skulle ju åka o dansa.. jag o några kompisar hade bestämt att vi körde på 50-tal...
vi var såå snygga...
man växer lite för varje gång när man fick höra att man var snygg o man passade i de...
hihihi kul att man kan chocka en del!! :D
har tyvärr inga bilder från i fredags men jag vet att conny fotade massa fina bilder spana in dom (klicka här!)

Lördag var det jobb igen!
lång dag men bra dag!
denna kvällen skulle det konsumeras alkohol!
hade en toppenkväll med massa nytt härligt folk! :D



söndag vaknade jag icke bakis.. men utan telefon!!
hade glömt den i skjutsens bil!! illa.. vad man märker att man är telefonberoende då... en hel dag utan telefon var väääääldigt jobbigt!! :D
tur jag jobbade, så jag hade lite o fingra på! :D

efter jobbet hämta telefon o sen drog jag iväg på massage hos bästa Linda!
det var faktiskt helt okej.. jag gillar ju inte riktigt o bli masserad men det är bara att vänja sig! :D
sen blev det fika o massa tjöt.. :D



bra helg detta! :D

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0