seglivad dag!!

idag har det inte varit mycket liv i annica...
blev sent igår på jobbet.. gjorde en bra dag! 6-19.30..
sen stannade vi kvar o åt mat efter så jag åkte hem ca 21.00

jo men upp i morse kom hon allt inte sovmorgon här inte!
det skulle hon haft om hon inte skulle klippa sig!!
såååå gött o ordning på allt igen! : )



sen var hon lite gullig(?) o köpte färskt bröd o kakor o åkte hem o överraskade mamma o pappa kom hem en stund ock sicken taijming, så båda fick lite gott o äta!!! : )
stannade bara en liten stund för sen åkte jag hem o vilade mig! sov i 3(?) timmar drygt...
välbehövligt eftersom inte fått så mycket sömn de sista!

sen har det inte blivit många knop gjorde.. jovisst ja.. jag har hunnit med en promenad med bästa tess!
vi hade ju massor att prata om.. bl.a gårdagens premiärdans på fröjden i jönköping! som jag dock missade :(



men nu är jag hemma o funderar på vad som ska hittas på... kanske sova så man orkar morgondagen!

Rean fortsätter på Jysk i Skara! kika in vettja! : )



see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0