time for update!

har haft en bra vecka med fullt upp!
förra helgen var jag nere i söder o dansade o shoppade på ullared o träffade massa kompisar!
hade helt enkelt en toppenhelg med tjejkompisen!

veckan var det fullt upp likaså.
städ o tvätt o annat bus, jag blev också ett år äldre kanske inte så mycket visare :D
nu är jag 24 år!
men frågar du kommer jag i evigt vara i 20års åldern! ; )

veckan gick fort.. snart helg igen! tjohoo!

i fredags var det fest.. fast hon var nykter, hon tog ett extra jobb på fel dag! :D
det var dessutom gratis sprit på festen, dåligt vald tid helt enkelt.. men sent blev det o skoj hade jag!
helt galet var det ett tag! :D

Lördag jobbade jag o sen var jag bara hemma o bakade en kaka! inte illa va...... ;D
men sent blev det ändå.. konstigt de där..

vet ni varför jag bakade en kaka!
jo för tidigt i söndags morse var heeela min familj här o åt frukost!
jag fick trisslotter o vann 100 kr.. de ni!
sen låg jag på soffan o vilade hela söndagen för att avsluta i göteneparken med dans till bästa sannex!
wooaw vilken bra kväll! hann knappt vila något alls! tur det var paus mitt i annars hade jag aldrig orkat! :D

såå bra dagar det varit!! : )

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0