denna veckan allså...

ja den har varit vääldigt hektisk... o min karma har varit borta hela veckan...!!
inget har gått som jag velat...

berättade ju om mitt knäproblem..
det är ett ledband som är pajsigt o orsakar sån värk... vila är de som gäller eller inte vila jag kan göra allt som vanligt men jag har dansförbud o joggingförbud i 3veckor.... 1 vecka är nu avklarad!!

sen har jag haft ute min bil till försäljning.. o idag har jag fått sålt den...
men vad jag har varit nerringd varje dag. i torsdags/fredags var jag nästan helt knäckt o ville inte finnas till!!


nu får vi kalla henne den gamla pärlan............
med denna har jag fått många fina, bra o roliga turer!
o hon har även tagit med många olika passagerare o fått se många fina platser!

först dog ugly betty, o nu sålde jag bettan.. nu ska vi bara hitta en betsy...
vem kan hon vara o vart kan hon finnas??

tur i fredags att jag hade mina goa vänner i fredags drack ett par öl o bara hade de gott i skara o kollade på dans!
jag provade lite men sparar mig till på torsdag :) då ska jag o mitt knäskydd åka till skövde o dansa..
japp jag ska ha knäskydd till knäet!

nu denna veckan ska annica ut på biljakt, vi ska hitta en betsy! ska bli spännande..
men vet inte alls vad ska jag ska ha för något, hjälp mig!?

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0