toppenhelg!

har haft en sån där toppenhelg igen..
det har dröjt med att jag har skrivit för jag har varit sååå trött! :D

blev en sen kväll förra onsdagen då vi var ett gäng på 12 kompisar som var på bio.
såg på jägarna 2 riktigt bra film, Se den!



torsdag bestod av jobb o sen på kvällen åkte jag o dansade i skövde till wahlströms!
bra kväll med några nya dansare, även denna kvällen blev sen : )



fredag var jag ledig o passade på o motionera antiloop, bra pass i skogen.
på kvällen var jag chaufför åt några kompisar..
men passade på o umgås med lite andra vänner under tiden, blev massa tjöt o gofika så jag klarade natten!
var väl hemma omkring 4tiden..



segt när man skulle upp o jobba på Lördagen!
sen på kvällen var de fest i lisch! så jäkla bra kväll med bra sällskap!!
allt jag har o säga jag gillar inte tennis mer nu, var en himlans massa tjöt om de hela kvällen nämligen!
Sent även denna kvällen, var väl hemma omkring 4-tiiden igen.........

Upp för jobb på söndagen igen också...
blev en låång dag för jag började bli seg efter många dagars fart o fläkt...
men bara o hålla igång.
på kvällen åkte jag o linda o erik till grästorp för att se vår kompis premiärspela med sitt band på ljusfestivalen! : )







de var min låånga helg....

måndagen jobbade jag men var mest trött, o kattvakt... : )

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0