att ha is i magen..........

att ha is i magen är inte min grej, att vänta är inte min grej.......
jag vill så mycket.. men att ta de easy som alla säger är inte lätt.. fort ska de gå iallafall ibland : )

många tankar i detta huvudet men får inte ner mer här i bloggen..

jag ligger hemma i soffan idag för jag är lite sjuk... tycker allt lite synd om mig själv nu.. tragiskt av mig o ligga hemma på soffan en fredagkväll o nobba en krogrunda med fina vänner!
men kroppen vill vila så den orkar jobba lite i helgen också..



har idag varit o spenderat lite tid ihop med fina killen...
o då menar jag ju givetvis min fina antiloop...
vi tog ett pass i skogen eftersom jag inte hade ork till o va banan idag..
Härligt kan de sammanfattas!


väääldigt social o ska vara med....


Antiloop med sitt nya träns...

Imorn så ska vi dansa, till bästa casanovas..... hoppas bara att jag o båberg kan tycka om varann igen..
sista tiden jag varit där har vi inte klickat.. men trender är ju till för o brytas.. : )
jag kan ju säga som så jag åker ju med de bäästa sällskapet, så förutsättningarna är lite bra.. : )





see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0