från kanon till opepp till helt salig....

Mmm sitter här o tänker tillbaka på en toppenhelg, bästa på väääldigt länge!

i fredags var en enkel kväll med mat o bra sällskap i stan.
vi firade bästa kusinen som fyllt år! : )

Lördag var de upp ganska tidigt för o åka till stallet o motionera finaste antiloop.
där fanns också mina syskonbarn, härligt så fick man busa av sig lite o vara lite barnslig : )

sen var de dags o ge sig hem o piffa till sig för kvällens dans till Blender & Expanders o jag var sååå opepp..
vi skulle åka jäääättetidigt.. var där en halvtimme innan dansens start, nästan aldrig hänt innan!..
tänkte inte alls dansa denna kvällen.. men vem dansade mest? jo annica själv.......

wooaaw... det är de enda jag kan säga om kvällen... sååå bra! : )
happy happy happy bara massa bra danser hela kvällen låång!!!
hihih blev inte många bugg men de gick ganska bra dom få jag fick.. ; )

vaknade på söndagen med väääldigt stela ben.. men ändå med ett stort leende på läpparna..!
kan nog sträcka mig till att det var en av årets bästa kvällar för min del! : )
men antiloop fick sig ett pass o mina muskler ömmade ännu mer efteråt! :D

kvällen o helgen avslutades med film o mys i stan med bästa sällskap...!

ser tillbaka på en riktig kanonkul helg med bra sällskap! : )

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0