kass helg!

har jobbat helé helgen... det har gått fint..
man säger som så att det är tur jag haft mina vänner för övrigt har den varit kass..

fredagen låg jag bara hemma gjorde inte ett skit.. kikade faktiskt på en film..
ovanligt för o vara jag..

I Lördags skulle jag dansa till casanovas... jag var där o närvarande men dansade 3 danser på hela kvällen...
fyyy vad tråkigt jag hade o var inte alls pepp för dans.. tur mina fina vänner var där o sällskapade med mig..
satt aldrig ensam utan hade massa mysiga vänner där! <3

idag har jag bara jobbat o slappat hemma efteråt.. skulle vart till stallet o motionerat antiloop..
men nej det lockade inte i dagens regn o rusk o blåst som varit ute...
så det har blivit en kväll på soffan...

nu blir det snart natten här.
imorn ska jag få nytt lås i dörren måste se till o ha nya nyckeln med mig då så jag inte blir utelåst från min egna lägenhet.. :D

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0