Ledig tisdag..???

jag skulle vara sååå ledig ta sovmorgon o ha de gott... men nehä!

fullt upp från morgon till kväll...
gick upp tidigt för låssmeden skulle komma eftersom han inte kom i måndags som de var sagt....
han skulle komma 8... han kom kvart i 9.. annica var smått irreterad då....

men hann tvätta lite o städa o sånt tråkigt.......

får sen iväg till stallet nöjd o belåten, tar in antiloop som dessutom skulle busa i hagen...
då har han tappat en sko! illa... ingen idé o rida då så omfotad han är...
men då friserade o myste vi lite innan han fick gå ut igen.....




otur!

Blev en lunch med pappa han var hemma.. roligare än o äta ensam.... : )
fick då för mig o baka.. sagt o gjort fixa ingredienserna som saknades åkte hon hem o bakade chokladmuffins o en chokladtårta.. blev jättegott, men lite stressigt! : )

när jag är mitt uppe i mitt bak ringer min bror o frågar om jag kan vara barnvakt...
o självklart ställer jag upp o ger mig iväg bara ut med tårtan o muffinsarna ur ugnen (färdiggräddade..)
o ta med eftersom jag skulle vidare efteråt.. :D

men hem till mina goding.. vi myste, lekte o dansade (såklart), kikade på tv o läste bok...
Lukas fick låna min telefon o fota lite de gillade han.. : )


en 3åring som är fotarn....


Sofie.. alias fian


Johannes


Lukas fotarn.....

efter några härliga timmar med barnen så for jag till stan för mera mys...
fika(mitt hembakade) o bara massa härligt snack.. sicken vardagslyx! : )
var hemma ganska sent men det var de värt efter en sån bra dag o kväll! : )

jag menar vad är ledig tid.......?
men klagar inte helt underbar dag!


see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0