här händer de saker....

jaa det är full fart.
förra veckan var vi inne på en ordentlig utredning med antiloop.
det är troligtvis en inflamation i hovleden i höger fram. så nu har han vilat o gått gåpromenader.
nu skall han sättas igång igen, yeeeey!
sen väntar återbesök om 2veckor.


fina antiloop som har så sjukt mycket överskottsenergi nu!


men jag måste ju berätta att jag fått glasögon, så nu är jag stolt glasögonorm!
känns konstigt men väldigt bra, nu har jag mindre huvudvärk!


bild från kryssning i helgen....

som sagt var iväg på kryssning!
en jag kommer minnas lääänge!
får nog ta o ge mig iväg på kryssning igen såsmåningom! :D

sen tränar jag ju för fullt inför tjejvättern nu.
så jag har luftat cykeln bra många gånger o många mer mil ska de bli!!


Vi gjorde 2.4 mil igår på 1 timme 25min!! jag var sjukt nöjd!

det var nog vad jag hade för stunden....

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0