när barn pratar skrattar jag!!

hihihi kan inte säga annat än att jag skrattar...

igår på var de inne en pappa med sina 2 barn(pojkar) o kikar på skrivbord.
då sa den ena pojken: pappa pappa detta kostar nio nio nio. varav pappan säger jaa vad kostar de då? pojken tänker länge innan han glatt svarar: nio. pappan ler o säger neee det kostar ju niohundranittionio. pojken svara jaha. är de mycket? pappa svarar bara kort jaa.

sen har jag mina goa syskonbarn. lilla sofie är för gooo...
igår när jag kommer säger hon hej o kommer glatt o jag hälsar glatt tillbaka. men då frågar jag hur fiamojja(smeknamn) mår idag varav hon stannar upp o tittar ner i backen o säger surt. jag är inte fiamojja. så frågar man hur sofie mår så svarar hon glatt att det är bra o allt är frid o fröjd, en bestämd liten dam de!!

o så var hon så störtskön hon o hannes rullade en boll fram o tillbaka varav jag frågade vad dom gör....
hon svarade då: vi nuuullar boll!
oj vad jag skrattade!!

jaa dessa barn kan förgylla ens dag också!! :D

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0