fixartagen!!

: )

håller på o bakar en tårta... en riktig chokladig : )

sen ska annica ta med tårta o åka o fira världens bästa tess som fyller 26 år i slutet av veckan..
snart är hon en riktig gammelgädda ; )
man får passa på o överraska na nu när ho ä hemma så att säga! : )


Världens finaste o min bästate bäste vän! Tess! : )

sen har jag varit på hemlig ort idag o fixat o såklart har jag varit o hälsat på hemma på gården busat med hundarna o gosat med hästarna!!

nu ska hon bara fixa sig själv så hon är färdig när tårtan är färdig o sen åka!
blir fler bilder ikväll!! :D

jaaa just de måste tala om har fått tillbaka min riktiga telefon så nu kan jag ta kort igen!!

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0